اصحاب كده
::+:+:+:+::

أهلاً وسهلاَ بك أخي الكريم ..
¨°o.O ( ..^الزائر ^.. ) O.o°¨
حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً ..
ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك ..
ان شاء الله تسمتع معــانا ..
وتفيد وتستفيد معانـا .. (.ميزيك فور ايجى.. )
بانتظار مشاركاتـك وابداعاتـك ..
ســعداء بتـواجـدك معانا .. وحيـاك الله
اصحاب كده
::+:+:+:+::

أهلاً وسهلاَ بك أخي الكريم ..
¨°o.O ( ..^الزائر ^.. ) O.o°¨
حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً ..
ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك ..
ان شاء الله تسمتع معــانا ..
وتفيد وتستفيد معانـا .. (.ميزيك فور ايجى.. )
بانتظار مشاركاتـك وابداعاتـك ..
ســعداء بتـواجـدك معانا .. وحيـاك الله
اصحاب كده
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مشكلتك اية ياكابتن؟ Support

مشكلتك اية ياكابتن؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
carbon
مــــشــــرف
مــــشــــرف
carbon

ذكر

مشكلتك اية ياكابتن؟ Empty
مُساهمةموضوع: مشكلتك اية ياكابتن؟   مشكلتك اية ياكابتن؟ I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 8:52 pm

الاول نقول السلام عليكم ان شاء اللة تكونوا بخير ماااشي الحمد الله نخش ف الموضوع بقي وهوا الشباب عاوز اية؟؟؟ انت لو سألت كل واحد ف الشارع انت عاوز اية ياكابتن ياااعم انا عاوز حاجات كتير عاوز اشتغل شغلانة حلوة بمرتب كويس وعاوز اتجوز وعربية محترمة وشقة في مكان حلو ونضيف يعني كل واحد عاوز يبقي عندة دة كلة من غييير مايتعب نهائي ودة مش مكن ضد العقل تماما وللاسف كلنا بنشوف القهاوي والكفتيريات كلهاااااا مليانة منظر مقزز جدا جدا خسارة بجد في احلي سنهم وتلاقيهم مش مستفيدين بطاقتهم بالعكس يضيعوا طاقتهم ف اية ؟؟ لعب طاولة شرب الشيشة والسهر المتواصل لعدة ايام حاجات بجد مش ممكنة طيب انت ياعم هتعمل كل اللي انت عاوزة دة ازاي وانت قاعد ع القهوة اقول للشباب طبعا االجواز دة من حقك لكن العربية مش عارف الموديل اية والشقة الفاخرة مش لازم دة كلة ف وقت واحد اتعب شوية علشان توصل للي انت عاوزة بالحلال طبعا علشان ربنا يباركلك فيهم وانا من رأيي الشخصي وان كان مش هيفيد بحاجة لكن احب اقولة برضو ان الشباب ف حاجة للتوعية والثقافة والنهضة الفكرية واللة بسأل واحد بقولة تعرف الدكتور محمد البرادعي يقولي مين دة؟؟؟؟ ياراجل حرام عليك بقي مش عارف الناس اللي داخلة انتخابات الرئاسة ياعم وانا هعمل اية يعني لما اعرفة هيا دي مصيبتنا السودة لازم كل واحد يشارك ف الحياة السياسية ويبقي عندة رأيي يقولة يقول انا عاوز دة علشان كذ كذ وبكرة دة علشان كذ كذ كذ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
وفي الاخر نقول الشباب هما عصب الامة هما اللي يقدموا الامة وهما اللي يأخروا الامة واللة المستعان
Admin
صاحب الموقع
صاحب الموقع
Admin

ذكر
المزاج يراقب

مشكلتك اية ياكابتن؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلتك اية ياكابتن؟   مشكلتك اية ياكابتن؟ I_icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 11:24 pm

جميل وممتاز ومرسى
https://as7ab-kda.yoo7.com

مشكلتك اية ياكابتن؟
صفحة 1 من اصل 1